Qigong meditacije za vitalnost

ENOSTAVNE VAJE ZA USKLAJEVANJE IN KREPITEV NOTRANJE ENERGIJE

 

466px-Yin_yang.svg

 

    

I. SEDEČA DAN TIEN DIHALNA MEDITACIJA

1. Sedimo na tleh s prekrižanimi nogami (ali na robu stola z nogami postavljenimi vzporedno in s stopali na tleh), hrbtenica je pokončna, roki sta na kolenih z dlanmi obrnjenimi na gor. Konici vsakega palca se stikata s kazalci (tako prsti oblikujejo krog kot, da držijo majhno kroglo qi-ja.

2. Oči in usta zapremo in dihamo skozi nos.

3.  Jezik položimo na zgornje nebo in se pri dihanju osredotočino na pretok zraka skozi nosnici.

4. Predstavljajmo si, da zrak teče na dol, v Dan tien – področje 3-5 cm pod popkom, sočasno vdihujemo skozi nos, trebušni del se ob vdihu širi, zrak priteka v predel Dan tiena.

5. Zadržimo zrak v pljučih za največ 2 sekundi in si predstavljamo zrak v našem trebušnem delu kot svetlobo v obliki manjše sijoče žoge. Izdihnemo skozi nos. Ponavljamo ta dihalni način vsaj 5 minut. Optimalna dolžina za to meditacijo je 20 minut.

bagwa

II. PREBUJANJE TIGRA

Meditacija  – Prebujanje tigra je namenjena, da prebudi um, odstrani občutek zaspanosti in okrepi qi v telesu. Izvaja se po jutranjih Qigong vajah ali po tem, ko ste se zjutraj prebudili. Meditacija vam pripravi telo za aktivnost in izostri miselne procese ter ustvari občutek osredotočene vitalnosti.

1. Meditacijo začnemo tako, da sledimo uvodnim postopkom, ki so opisani za Sedečo Dan Tien dihalno meditacijo.

2. Predstavljamo si svetlečo kroglo v predelu spodnjega trebuha (Dan Tien). Ko izdihujemo si predstavljamo, da premikamo kroglo na dol, proti trtici, nato na gor, po hrbtenici v predel glave, in ven skozi nos. Postopek se ponovi nekajkrat tako, da se ga lahko izvaja popolnoma tekoče. Začutili boste okrepljujoč občutek energije, ki se pretaka skozi celotno telo.

3. Pri izvajanju se otresite vseh misli, ki vam prihajajo in se osredotočite samo na premikanje svetleče krogle. Začutite, kako se energija s predela prsnega koša pretaka na dol, po rokah in nogah, mogoče boste začutili toploto na določenih delih telesa in se začeli potiti, kar je pozitiven znak. Ponavljajte ta dihalni način in vizualizacijo na začetku vsaj 5 minut in vadite toliko časa, da dosežete optimalni čas 20 -30 minut.

4. Meditacijo zaključite tako, da izvedete končni Dan Tien vdih. Vzdignete roki nad glavo z dlanmi na gor in zberete energijo neba. Sedaj ste pripravljeni, da začnete nov dan.

buddha luck

SPROSTITEV – ZDRAVJE – VITALNOST

Taijiquan in Qigong   yin-yanšola notranje moči

e-mailsolanotranjemoci@gmail.com ter info@taichi-sola.si 

ali tel/GMS: 041/430-650

©Društvo Tolmun